donderdag 22 juli 2021

Keiko city girl

                                            Challenge juli bij Kleuren met Potloden.

Het is mijn beurt om weer een kaartje te laten zien en deze keer heb ik gekozen voor de prachtige digi van Colour of love: Keiko city girl.


Deze keer heb ik uit mijn kleine blikjes potloden de kleurtjes die ik wilde gebruiken bij elkaar gezocht en heb alles met deze mix ingekleurd. Mochten jullie de kleuren willen weten waar ik mee heb gekleurd; ze staan onder de foto vermeld.



HUID: derwent lightfast brown ochre en salmon
Faber Castell Polychromos magenta

HAAR: Derwent lightfast Violet

JURK en HAARBAND: Decotime rose en
Faber Castell Polychromos Cadmium yellow

BLOEMEN: Faber Castell Polychromos Cadmium yellow en Magenta

WAAIER: Faber Castell Polychromos Cadmium yellow 
en Derwent lightfast Violet

Heel veel kleurplezier en ik wens jullie veel succes als je meedoet met de Juli Challenge met het thema: Alles mag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...