vrijdag 2 april 2021

Speciaal voor jou.

 Heerlijk die plantenrage....net of iedereen weer aan het stekken is en het heeft mij ook geïnspireerd om wat illustraties te maken. En met enkele van mijn tekeningen heb ik deze kaart samengesteld. Leuk papier gevonden wat er mooi achterpast en een leuke nederlandse stempel erop met een bloemetje erbij. Ik ben er best blij mee en wat vinden jullie ervan?


Deze kaart ga ik insturen bij: Knutsels en kadootjes: Groene vingers

Hele fijne dag!

Groetjes, Marianne


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige groene kaart! Heel mooi met de planten stempel.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart...ja het stekken is inderdaad een rage, maar wel leuk om te zien hoe snel het toch al een plantje wordt. Bedankt dat je mee doet met knutsels en kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje Marianne! Leuk te lezen dat ej zo enthousiast bent. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. En dat mag 2 keer! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...