maandag 26 oktober 2020

Zelina


 Zo dicht tegen Halloween heb ik gekozen om deze mooie digi "Zelina" van The Paper Shelter te gebruiken. Als je een digi koopt bij The Paper Shelter krijg je eigenlijk een volledig pakketje met 4 plaatjes. Je ontvangt een complete achtergrond met het figuurtje en eentje zonder figuur. Het figuur nog eens ingekleurd en het zwart-wit plaatje wat je zelf nog in kunt kleuren. De achtergrond heb ik deze keer gebruikt en de heks en de pompoenen (zelf getekend) toegevoegd. 

Ik heb Zelina ingekleurd met Polychromos kleurpotloden van Faber Castell en gebruikte onderstaande kleuren:

Huid: 131en  132.     Bezemsteel 187, 183 en 177.     Ketting 109.     Kleding 136, 137, 249 en 141        Haren  157 en 199.     Pompoenen 113, 115, 108, 223 en 168

Challenges:

The paper shelter 446 Halloween

Creative Knockouts 373: Halloween

Crafty Catz 524 AG twist Hats

Di's Digis Halloween

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Heel veel kleurplezier en tot de volgende keer!




4 opmerkingen:

  1. Wat een bevallig heksje! Mooi Halloweenkaartje! Leuk die spinnenwebben en de pompoenen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thankyou for sharing your gorgeous card with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Marianne!

    Thank you for playing along with us at Creative Knockouts!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...