zondag 9 augustus 2020

Knor knor

Vorig jaar augustus heb ik 4 pastels gemaakt van biggetjes. Nu was de challenge bij Hobbyhonk: Boerenleven en ik kon nergens een geschikte stempel of digi vinden en toen dacht ik aan mijn pastels...en ik kon natuurlijk geen keuze maken, dus hup! Dan maar alle vier op een kaart en meteen een leuke serie.  Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :-)


De oorspronkelijk kleur van de biggen is wat roser dan op de foto.
Vanwege het warme weer is de foto binnen gemaakt.

Challenges:
Mijn hobbyhonk 24 Boerenleven

Kaartjes Inspiratie Challenge 144: favoriete huisdier
Di Digi Design Cute and Cuddly animals

Thanks for your visit.
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.
xxx Marianne

3 opmerkingen:

  1. Wowww wat een schitterende kaarten Marianne. Supergaaf die varkens!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwww . . . these are all so cute!! Nice simple layout, and pretty colors to go along with these sweet piggies! Thanks for playing with Di's Digi Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag net je kaartjes voorbij komen bij "Mijn hobbyhonk"
    Wow, wat kun jij mooi tekenen zeg!! Geweldig leuke kaartjes!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...