dinsdag 21 juli 2020

Jongenskaart voor een verjaardag.

Voor vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor een jongen.
Het plaatje is een digi van Mo Manning.


Vol enthousiasme ben ik gestart met het inkleuren met mijn allereerste kleurpotloden van Bruynzeel.
Wie had die niet vroeger ?
Ik heb er altijd heel veel plezier van gehad en nog...maar nu zag ik dat er helaas geen kleurnummers of namen op staan, dus heb ik even een foto gemaakt met de gebruikte kleuren. Inmiddels zijn er heel veel nieuwe Bruynzeel kleurpotloden te koop en ik zag zelfs aquarel- en pastelpotloden.......😀 


Het groene design papier komt uit een 15 x 15 cm blokje van Avec, de letters zijn oorspronkelijk van grijs karton, maar ik heb ze een blauw laagje gegeven en wat glitter omdat het wel feestelijk staat op een verjaardagskaartje. Wat ballonnen stansjes van "love2craft" en een blauw strikje maken het compleet.


 Ik vond het wel leuk om een groen/blauwe kaart te maken in plaats van schattig rose en ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven met deze jongenskaart.  

Challenges:
Mo's digital Pencil Juli: Happy Birthday

Groetjes,



6 opmerkingen:

  1. een leuke, stoere kaart heb je gemaakt. erg mooi ingekleurd. de foto die jij maakte met de kleuren erbij, doe ik ook geregeld hoor ! als je dan vergeten bent welke kleurencombo eigenlijk wel mooi was, kan zo weer terugvinden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A fun fold, fancy embellishments and fantastic colouring make this a real show stopper. You have blended with your new coloured pencils brilliantly. It's great to see you enter our theme at Mo's Digital Pencil Challenge this month. Thank you so much for playing along

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en wat is het plaatje mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...