maandag 2 maart 2020

Hello Sunshine en een scrappagina.

Het was hier weer bijna de hele dag regen, dus heb ik vandaag heerlijk kunnen knutselen en  ik ben erg productief geweest LOL

Ik maakte vandaag een kaartje 
"Hello Sunshine" 
want daar was ik wel aan toe.


Tekst stempel Viva Decor
Bloem stempel van Art Journey
achtergrond Gelliplate

Voor de Challenges:
Knutsels en Kadootjes: Maart - challenge in de lift
Penny Black and more: March Spring flowers
Stamping Sensations: March Spring Florals

en daarnaast maakte ik vandaag sinds hele lange tijd weer eens een scrappagina.
Deze keer van mijn bearded collie Mylo.


Ik heb deze ingezonden bij de FB groepen:
Artastic Challenge Blog: Monochromatic en
Noor Scrapchallenge # 24 maart met een layout.

Ik hoop dat ik nog een beetje puf over heb om morgen te knutselen en nog iets te maken, maar dat komt vast wel goed. 
Fijne avond allemaal!

5 opmerkingen:

  1. What a pretty floral card with a touch of vintage about it, thanks so much for sharing with us at Penny Black and More and Stamping Sensations Spring challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Je pagina over je hond is ook erg mooi. Mooie foto's. Dank je wel voor het meedoen aan de schallenge van Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great make and I agree with Brenda, there's a touch of something vintage with this one - well done! Many thanks for joining us at Penny Black and More Challenges xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooei liftkaart heb je gemaakt voor onze challenge. Heel gaaf geworden. Je hebt een hele mooie hond, gave LO heb je gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij K&K. GROETJES Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, erg geslaagde lift!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Je scrappagina is ook erg leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...