donderdag 7 januari 2021

It's cold out there.

Inmiddels is het nieuwe jaar alweer even bezig, maar toch allemaal nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2021 gewenst.

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien voor Kleuren met Potloden en mijn keuze is gevallen op een digi van The Paper shelter: It's cold out there. De januari challenge gaat binnenkort van start en ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen want we hebben 2 sponsors deze keer. Hou het blog dus in de gaten.


Ik heb deze digi ingekleurd met een mix van Faber Castell Polychomos en Derwent Lightfast.          Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:

Huid: Derwent Salmon en Brown Ochre, FC Magenta

Das, handschoenen, sokken en muts: Derwent Mallard green, FC Smaragd green en light green

Haren en vogels: FC cadmium orange, Derwent Sandstone en Natural Brown

Jurk en Muts: FC Phthalo Blue, Light Ultramarine en Derwent Mid Ultramarine

Lippen en snavels: FC scarlet red.

Challenges: 

The Paper Shelter

Crafty Hazelnut's Christmas Challenge.

Tot zover mijn bijdrage.

Heel veel kleurplezier!




2 opmerkingen:

  1. Great card - love the layout you've used.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...