maandag 24 augustus 2020

Have a great day!

Hallo allemaal.
Leuk dat jullie naar mijn berichtje komen kijken.
Graag wil ik jullie mijn nieuwe kaartje laten zien en uit leggen hoe ik het heb gemaakt en wat ik daarvoor heb gebruikt.


De bloem is een stempel van Studio Light STAMPHM459 uit de Happy Moments serie en ik heb deze drie keer gestempeld op Mixed Media papier van Talens Art Creation, omdat dat papier net als aquarelpapier wat water kan verdragen. 

Ik kleurde de bloemen in met Derwent Inktense potloden in de volgende kleuren:

520 Carmine Pink
700 Fuchsia
720 Thistle
230 Golden Yellow


Inktense heeft heel krachtige kleuren en je hoeft alleen maar een aanzetje te maken (Zie ook voorbeeld aan de onderzijde van de blaadjes) en je gebruikt meteen 2 of 3 kleuren. Dan neem je een aquabrush of een penseeltje met water en je neemt de kleur mee over het hele blaadje. Werk zo elk blaadje af en probeer even niet de naast elkaar liggende blaadjes te doen die nog nat zijn, want dan gaat alles weer in elkaar overlopen. 
Toen ze droog waren heb ik ze uitgeknipt en op de vierkante stansjes geplakt.
Het achtergrond papier is uit een blokje van de Happy Moments serie, waar ook de bloemenstempel van is en alles gemat op een donkerpaarse kaart. 
Tekstje uitgeprint en eveneens gemat.
Nog wat parels toegevoegd.

Challenges: 
Creative Craft Cottage 132: Use ribbon, lace or pearls.
Di's digis Challenge lot's of squares

Mochten jullie nog vraagjes hebben, dan mag dat in een reactie hieronder of op mijn eigen blog:
Mariannesblogje.blogspot.com
Veel plezier met jullie creaties!
Groetjes,




1 opmerking:

  1. Fabulous creation! Thanks for sharing with us at Creative Craft Cottage!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...