zaterdag 17 september 2016

Hobbycentrum Leenen te Asten

Kaartje van de dag 17-9-2016.



Vandaag een kaartje met een kort verhaal. Enige tijd geleden had ik op facebook meegedaan aan een candy van HobbyCentrum Leenen uit Asten en was deze keer de gelukkige winnaar van onderstaand hobbypakket.



Natuurlijk kon ik niet wachten om met het "Cardbook" van Studio Light aan de slag te gaan en heb er meteen een vintage kaartje uit gemaakt. De andere spullen komen ook heel erg goed van pas, want papier hebben we immers nooit genoeg ;-) en bloemetjes maak ik ook vaak zelf. Van de week zag ik ergens ook een hele leuke "gieter"kaart langskomen met de mal van Dutch Doobadoo, dus die ga ik zeker ook uitproberen.

Nog bedankt Hobbycentrum Leenen!!
Ik ben er heel blij mee!

Groetjes,
Marianne

3 opmerkingen:

  1. Oh la la Marianne what a real fun card and lots of nice texture as well.

    Hope you have a good weekend.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofferd! Mooie kaart met een mooi design en opbouw! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...