vrijdag 16 september 2016

Het is koud buiten.

Zat ik hier met temperaturen tegen de 30 graden een kaartje te maken met de tekst: "Het is koud buiten". Maar ik heb een vooruitziend oog en die koude periode gaat er vast en zeker nog eens aankomen. En zo niet, dan heb ik me toch vreselijk goed vermaakt met het maken van dit kaartje met de schets van Cheerful Sketches.



Het leuke stempeltje is van Whimsy Stamps en heet Wee Jenny, Ik heb haar ingekleurd met Promarkers. De tekst is een stempel van CreaMiep design. De sneeuwrand met ijspegels is van Precious Marieke.


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van:

Groetjes,
Marianne

4 opmerkingen:

  1. Waanzinnig mooie kaart Marianne!
    Vind de digi ook zo lief.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challengeblog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke en mooie kaart! enne die kou....die zullen we vast wel ergens krijgen. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje.
    Zo leuk dat je hiervoor onze sketch van Cheerful Sketches gebruikt hebt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...