dinsdag 29 maart 2016

Wings

Ik ben een hele slechte blogger de laatste tijd en dat komt mede door Facebook, waar ik elke dag post. Daarnaast maak ik nu ook tekeningen en kleur ik kleurplaten in....een nieuwe verslaving waar veel tijd in gaat zitten maar nu heb ik het gat in de markt gevonden :-) Ik gebruik nu ook de kleurplaten op een kaart, zoals ik ook al met mijn eigen tekeningen deed.


Omdat de kleurplaat te groot is heb ik hem uitgeprint op een handzaam formaat en er een kaart mee gemaakt. Het is een erg druk plaatje en ik heb ervoor gekozen om de omgeving vrij rustig te houden.


Dit kaartje ga ik insturen bij de challenge van Allsorts 356: Wings

I first coloured the page from a colouringbook with colourpencils, than printed them in the right size for using it on my card. I made this card especially for the Challenge 356 (Wings) at Allsorts.
Thanks for visiting my blog!

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.... 
Lieve groetjes,
Marianne 

4 opmerkingen:

  1. What a lovely bright and beautiful card, love your choice of colours and a great choice for the backing.
    Thank you for joining in our Wings challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en een super leuk idee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How beautifully bright and cheerful Marianne and with the fab Toucan and Butterflies it's just perfect for our theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely and colourful card.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...