zaterdag 9 januari 2016

Katzelkraft Mixed Media

Dat ik de laatste tijd heel weinig blog is een feit, maar ik ben toch wel heel veel creatief bezig. Zo heb ik dit mixed media schilderijtje gemaakt op een canvasboard met o.a. de stempels van Katzelkraft.


Hieronder kun je zien welke materialen ik gebruikt heb.


Veel van deze materialen zijn ook te koop bij de webshop:  Creamiep.
Op dit moment is er bv een geweldige Flexmarker aanbieding; een heel fijne alcohol marker om je stempels mee in te kleuren. 

Heel veel creatief plezier gewenst en hopelijk tot snel!!

Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. A delightful card Marianne and like the fresh colours.

    Have a good weekend.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé...wat ziet dat er leuk uit, Marianne. Mooie frisse kleuren en een super gave afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke canvas heb je gemaakt. Ik vind die stempels ook zo geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marianne met deze grappige afdrukjes, ook de achtergrond heb je supemooi gemaakt. Het is een plaatje!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt ziet er mooi uit. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...