donderdag 3 september 2015

Sweet Pea Enys Guerrero's Fairy Princess of Autumn

Laat je niet afschrikken door de moeilijke naam, het is een sweet pea stempel, gemaakt door Enys Guerrero.
Dit is mijn easelcard die ik met deze herfstfee heb gemaakt.


Deze stempel en achtergrond heb ik gekleurd met Promarkers en Flexmarkers. Voor de hele dunne lijntjes heb ik Promarkernibs gebruikt, waarmee je kleinere dingen nog nauwkeuriger kunt inkleuren.



Op de achtergrond heb ik wat blaadjes gestempeld van het merk Crafty Individuals en de mooie takken met kraaien zijn van Memory Box en heten Forest Crows en ik heb wat witte accenten gezet met een witte gelpen.


Bij zo'n onheilspellend plaatje wilde ik graag een positieve tekst laten zien en ik denk dat me dat goed gelukt is. Ik heb deze tekst gevonden op internet en versierd met lieflijke bloemen en de takjes zijn van Joy Craft.


Om nog even te laten zien dat een easelkaart eigenlijk niet zo moeilijk in elkaar zit, heb ik de zijkant gefotografeerd. Je neemt een dubbele kaart en de bovenkant vouw je dubbel naar binnen. Tegen die kant plak je je cardstock met het plaatje en je zorgt dat er op de onderste kaart een obstakel zit waar het geheel tegen kan leunen. Zo kun je hem nog makkelijk terugvouwen en past het nog steeds in een enveloppe.



Het is een flink blogbericht geworden met veel foto's maar hopelijk vinden jullie dat niet erg. Hier de laatste: nog een detailfoto van de prachtige stempel.



Ik wil deze kaart mee laten doen met de volgende challenges:
The artistic Stamper sept. Things with wings
Anmacreatief 48: Easelcard
Vintage Stamping Challenge 35: Anything goes

Heel veel plezier met het creatief bezig zijn.
Ik heb weer genoten :-)

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. A stunning creation Marianne and a perfect choice of lovely warm Autumnal colours.

    It's lovely to see you at FlonzCraft Vintage Stamping Challenges, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart in die herfstkleuren, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart met bijzonder mooi kleurwerk en ook de achtergrond is schitterend! Prima uitleg van hoe je een easelcard maakt ook. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow what a gorgeous card, full of beautiful details! Thanks so much for joining us at Vintage Stamping Challenges this time
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! What a stunning card, thank you for joining us at The Artistic Stamper challenge. Debs DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw wat prachtig ingekleurd. Het vuur spat eraf. Leuk dat je meedoet met de septemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...