woensdag 23 september 2015

Scrap 'n Chat bij Hobby Vision

Gisteren een hele leuke online ervaring gehad met Scrap 'n Chat bij Hobby Vision op Facebook.   O.l.v. DE Tiets Wolfard Tjoelker kregen we 10 hints om een basiskaart in elkaar te zetten. Vandaag ben ik nog enkele uren bezig geweest om de kaart op te pimpen en ik laat hier even de foto's van het eindresultaat zien.









Het was heel erg gezellig, een klein beetje chaotisch en zeker voor herhaling vatbaar :-)

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Een bewerkelijk model, maar wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt, Marianne. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt Marianne.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een superproject ! knap gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Marianne, wat een schitterend boekwerk, en wat is er veel moois te zien eg. Veel werk maar prachtig gedaan hoor, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne, ik kwam je tegen op pinterest. En ik zag je mooie uitvoering van dinsdagavond. Ik heb ook meegedaan. Wat een feest. Vrijdagavond doe ik de DDD sol ook. Krijg de smaak te pakken. Ik vind jou uitvoering prachtig. Wat een werk heb je daar op gehad. Ik ben gelijk maar je volgster geworden. Kan ik niets meer missen.
    Groetjes, Monique (Crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Indrukwekkend resultaat Marianne....wat een werk, maar de moeite zo waard!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig Marianne, super mooi samengesteld mooie afwerking , zoals Alie zegt , de moeite waard!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...