maandag 17 augustus 2015

Met de bruintinten

Natuurlijk wil ik ook graag met mijn nieuwste tekening kaarten maken in bruintinten en ik heb daarbij mijn Poppystamps stans van de hondepootjes gebruikt.


Deze kaarten zijn speciaal gemaakt voor de eigenaresse van bearded collie Barney . Hij is nu 8 maanden oud EN voor de volgende challenges:
SUPERchallenge van Cards en Scrap: Beestjes.
Cards2Create 25: Gebruik zoveel mogelijk Kraft

Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende kaart!
Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Weer heel leuk gemaakt Marianne. Die pootafdrukjes vind ik super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave tekeningen en supermooi op een kaartje gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge "gebruik zoveel mogelijk kraft" bij Cards2Create. Succes!!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het helemaal geweldig. Je kan toch zo mooi tekenen.
    Bedankt ook voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig !!!
    Leuk dat je heb meegedaan met de superuitdaging van Cards&Scrap.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...