donderdag 9 juli 2015

Afghaanse Windhond Blondie



Mijn eerste bijdrage als lid van het Designers Team van CreaMiep  is een Centerstepkaart geworden  met de leuke stempel van Sarah Kay: Cherié with her best friend Blondie
Ik heb de stempel afgedrukt op DCP papier, omdat ik hem in wilde kleuren met Promarkers van Letraset. Vanaf de eerste keer dat ik Promarkers gebruikte was ik laaiend enthousiast, omdat je ingekleurde stempel net drukwerk is, zonder dat je al die vervelende aanzetten blijft zien. Bij deze stempel heb ik maar enkele tinten bruin gebruikt.


De omkant van het plaatje heb ik gesponst met Distress Inkt Tea Dye van Ranger
Het achtergrondpapier en het reepje jute papier komt uit mijn voorraadje, evenals de bloemen. De zwarte blaadjes links en de vlinder zijn stansjes van Joy Craft, het hekje is van Amy Design.
Ik heb op internet naar een leuk tekstje gezocht en de kaart afgewerkt met bronzen en zilveren pareltjes.



Heel veel creatieve groetjes,
Marianne

Challenge: Stamping Sensations July: Feature a creature

7 opmerkingen:

  1. Ja hoor, nu lukt het gelukkig om te vertellen hoe mooi ik je kaart vind.
    Het is een waar schilderij geworden.
    Prachtig Marianne, ze worden alsmaar mooier en mooier die kaarten van jou.
    Nice Job.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Leuke stempel en super ingekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the image Marianne and also the stepper card and soft earthy colours you have used.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me again Marianne, I missed your note about entering our challenge so popped back to say thanks for joining in at Stamping Sensations this month.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat passen alle details mooi bij elkaar Marianne...prachtige creatie!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this gorgeous card!! Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning Marianne! Love this card! Thanks for sharing with us at Stamping Sensations!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...