zondag 21 juni 2015

Gelukt

De Liftchallenge was deze keer een echte uitdaging. Ben dus gisteren verwoed aan de slag gegaan en het is me deze keer gelukt om mee te doen, maar ik ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat.... ik had eigenlijk wat meer eigen creativiteit in willen brengen. Toch ben ik blij dat het me gelukt is;  Juist omdat dit dus echt niet mijn kleuren zijn en niet mijn gebruikelijke stijl. Wat niet wegneemt dat ik de liftkaart heeeeeel erg mooi vond.


Dit is de ondergrond die ik eerst heb gemaakt met modelling paste, brusho en stencils van Pipoos en The Craftersworkshop.


Natuurlijk ga ik de kaart insturen bij de challenges van:

Liftchallenge 88: 

13 opmerkingen:

  1. Mooi geworden en succes.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat mooi gedaan, Marianne. Echt een prachtige kaart geworden.
    Ik zit er nog steeds mee te stoeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love, love, love the colours, the inkiness and just everything Marianne. All beautifully done.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad een hele uitdaging, maar je hebt er wel iets moois van gebrouwen ☺
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne, zag dat je mijn PanPastelkaart van de kaart hebt bekeken en bedankt voor het compliment. Heb vervolgens een bezoekje aan jouw blog gebracht en ben echt onder de indruk van jouw kaarten; zeker de diertekeningen vind ik schitterend!! Probeer het ook vaak, maar meestal lukt het mij niet zo, zeker niet een echt dier natekenen.
    Op mijn gemak nog verder gekeken, maar ook jouw andere kaarten zijn prachtig en ik zie dat je net als ik een liefhebber bent van Art Journey stempels. Ik kom graag nog eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij mag heel tevreden zijn, je hebt er zeker wel eigen creativiteit in gebracht , wat een mooie achtergrond! Vind je kaart echt prachtig!! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Marianne, wat een bjoetie van een kaart. Super prachtige zachte kleuren geel en blauw en werkelijk Schitterende zachte kleuren en prachtige bloemen.
    Een te gekke techniek op de achtergrond. Sjappoo!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Marianne, wat een bjoetie van een kaart. Super prachtige zachte kleuren geel en blauw en werkelijk Schitterende zachte kleuren en prachtige bloemen.
    Een te gekke techniek op de achtergrond. Sjappoo!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lift! Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mixed Media is ook niet mijn ding, en geel ook zeker niet mijn kleur...maar je kaartje klopt gewoon, en is zo mooi opgebouwd! En ja het geel vind ik ook mooi, zo fris alles bij elkaar! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent er misschien zelf niet tevreden over maar ik vind haar prachtig. Je hebt een hele mooie achtergrond gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...