maandag 22 juni 2015

CreaMiep

NIEUWS!! NIEUWS!! NIEUWS!! 



Per 1 juli ga ik als designer het CreaMiep DT versterken. Ik heb er reuze zin in.
CreaMiep is een leuke webwinkel waar allerlei mooie artikelen te koop zijn voor de hobby. Daarnaast hebben ze een blog en zijn ze ook te vinden op Facebook. Elke maand is er een leuke challenge waar je ook nog iets kunt winnen; dus hoe leuk is dat!! Wil je even een kijkje nemen en nog meedoen met de laatste challenge vóór de vakantie, surf dan naar deze SITE. 
Het thema deze maand is: Jubileum (omdat Creamiep 10 jaar bestaat !!!) Ik hoop dat ik jullie daar allemaal mag begroeten!

Lieve groetjes allemaal en tot snel!
Marianne



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk nieuws, Marianne. Gefeliciteerd en veel succes en plezier gewenst als DT-er!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Flowers and butterflies, the perfect combination Marianne.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd Marianne en veel plezier met je DT-werk!
    Prachtige vlinders heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe freubel job Marianne. Dat is aan jou wel besteed hoor!! Al je kaarten hebben iets speciaals, en je hebt een geheel eigen stijl die je niet ze snel bij anderen ziet. Daarom vind ik ook al je kaarten zo prachtig, zo ook weer deze, een bjoetie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...