zaterdag 9 mei 2015

Drie sterren

Ja wat moet je als je arm niet echt wil meewerken omdat er een slijmbeursontsteking in je schouder zit; dan grijp je naar leuke 3D plaatjes, want het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Iets minder artistiek en creatief, maar toch een leuk resultaat en ik ben er onder deze omstandigheden even tevreden mee.

Ik kon de leuke challenge van Cards en Scrap niet zonder meer voorbij laten gaan:
Dus stuur deze kaart in bij:
Cards en Scrap 235: Minstens drie sterren

Fijne dag allemaal en lieve groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Vind 'm leuk geworden, Marianne!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het werd een leukerdje ! veel beterschap
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat is zeker leuk geworden Marianne.
    Sterkte met die slijmbeursontsteking...pijnlijk!
    Snelle beterschap gewenst, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leuke kaart hoor Marianne! Ik hoop dat je slijmbeursontsteking snel geneest. Beterschap!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marianne, leuke plaatjes heb je gekozen. Ook je kaart met cirkels hieronder ziet er heel erg mooi uit. Mooie stempels en een prachtige kleur gebruikt, top!! Stil zitten valt niet mee he. Beterschap met je schouder, is erg pijnlijk wat je hebt, dat weet ik uit ervaring.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en ik lees gelukkig in je volgende bericht dat het al wat beter gaat. Sterkte ermee/ Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...