maandag 25 mei 2015

Barzois

Deze keer geen Bearded Collies maar een ander ras waar ik altijd al een grote fan van was;  de Barzoi.
This time no bearded collies, but another great dog: the borzoi.


This morning I made the flowers with the dies from Joycraft and I just finished the card.
Vanmorgen de bloemen gemaakt met de stansen van Joy en daarna de kaart afgemaakt. Plaatje van internet.

Challenges:
Duymelot mei: Bingo: Plaatje, parels, tekst
Allsorts 312: Happy Birthday
We love Vintage 48: Echt dier op een kaart
KIC 60: Vintage en/of bruiloft

Bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes!
Lieve groetjes,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, Marianne.
    Een super mooi plaatje van de honden en je bloemen zijn super.
    Ook je voorgaande creaties die ik gemist heb zijn prachtig.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Marianne, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Never heard of this bread, they look nice but still prefer my beardies xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautifully elegant creation Marianne.

    Thanks so much for joining our birthday celebrations at Allsorts, good luck with the big prize draw and don't forget the DT have more prizes on their own blogs.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful, thanks for joining us at Allsorts on our Birthday week and some of the DT have prizes too

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marianne en wat een leuk plaatje ook. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne, wat een schitterende vintagekaart. Maar ooo jee wat vind ik dit moeilijk om te zeggen meid. Er word gevraagd om een vintage huwelijkskaart dus deze mag niet meedoen. Het spijt me enorm want de kaart op zich is prachtig!!!
    xx Wilma DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne, ik heb zojuist een grote fout gemaakt! Na de opdracht nog eens een keer goed te hebben gelezen zag ik dat een gewone vintage kaart ook mag.
    Sorry voor de consternatie die ik heb veroorzaakt. Blond he, hihi!! Ik hoop dat je het me vergeeft!! Je kaart blijft gewoon staan en mag natuurlijk meedoen met de challenge, veel succes!!
    xx Wilma DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat n prachtige kaart Marianne en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met prachtige bloemen Marianne....heel gaaf gedaan.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne. IK vind je kaart schitterend . Heel mooi gemaakt in de vintage stijl. leuk afgewerkt. Maar zou deze kaart zelf niet naar een bruidspaar sturen?? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne. Sorry. Ik had de opdracht niet goed begrepen ik dacht vintage bruiloft. Dat hoeft dus niet je hebt gelijk hoor. Als het maar een vintage kaart is en daar voldoet deze kaart aan. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  14. Hoi Marianne

    Er onstond nogal wat onduidelijkheid over de opdracht onder de DT Leden van het team van KIC, en misschien is dit deels mijn fout, dus alvast mijn excuses hiervoor.

    Ik vind je kaartje heel leuk!
    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC !

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi, leuk dat je mee doet bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...