donderdag 9 april 2015

Kaartje a la Gonny

Achtergrond papier: Romantic Fine Art van Craft sensations (Action)
Vintage plaatjes: Decotime 3D stansblok
Bloemen en blaadjes: Nellie Snellen Floral Punches
Tekst: Gefeliciteerd: Stans Nellie Snellen

Leuk om eens een heel andere kaart te maken, iets wat ik eigenlijk veel te weinig doe. De reden is vaak dat het niet meer netjes in een enveloppe past als het afwijkende maten heeft. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie daar goede tips voor?

Deze kaart valt nog wel mee, al is hij iets dikker als normaal. Ik heb deze gemaakt naar het model van Gonny op het blog van Hobbyjournaal en hier een kijkje aan de binnenkant:


Ik wil deze kaart insturen bij:
Hobbyjournaal:  Challenge Gonny en gebruik 1 artikel van Nellie Snellen.
Hobbyvision 37: Vintage kaart

Dat was het weer voor vandaag. Even lekker naar buiten nu om van het mooie weer te genieten!
Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk model Marianne! En binnenkant is ook super, mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Marianne.
    Meestal pas ik de maten zo aan, dat alles toch in één van de enveloppen past die ik heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW this is fabulous, love that colour combo and the image is so cute xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voorkant vond ik al zo'n mooie vintage uitstraling hebben, maar dan laat de volgende foto een prachtige gestylde binnenkant zien...toppertje Marianne!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er top uit Marianne!!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi zo met dat binnenwerk een prima kaartje .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en leuk model!
    Als de kaart geen standaard maat heeft, maak ik zelf een envelop.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig! heel mooi uitgevoerd. dat patroon heb ik vandaag uitgeprint. hoop dat ik ook een kaart ermee kan maken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Marianne.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaart. Je kan er eventueel een mooi pakje van maken er moeten waarschijnlijk toch dubbele postzegels op. En dan kan je er een kaart onderleggen tegen het beschadigen. Mooi is hij wel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...