vrijdag 24 april 2015

Favoriet

Een van mijn favoriete dingen waar ik graag kaarten mee maak is een foto van mijn eigen tekeningen. Deze twee nieuwe kaartjes gemaakt met de papierbloc "Baroque" van Marianne Design. Omdat ik het leuk vind om zwart-wit kaarten te maken pak ik vaak naar dit papier.
En de nieuwe Vintage Flourishes van Joy Craft zijn ideaal om te combineren met bloemen.

Tekening van Bearded Collie door Marbo.
Stoffen bloemen met takjes van Vintage Flourishes van Joy Craft
Papier: Baroque van Marianne Design
Tekst die: Nellie Snellen
Tekening van Bearded Collie door Marbo.
Vlinder en takjes van Joy Craft
Papier: Baroque van Marianne Design
Challenges:
Cards en Scrap 234: Favoriet

Allemaal nog een fijne zonnige dag!! Geniet ervan.
Lieve groetjes,
Marianne

5 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten, Marianne.
    Heel mooi zoals je de tekeningen verwerkt in een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMGosh, absolutely gorgeous and the bottom drawing is so gawd darn cute, he's just beautiful xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, Marianne!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Vandaag is er een nieuwe uitdaging, doe je ook weer mee?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook altijd en ook nu weer erg leuk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...