maandag 6 april 2015

Bloemen - Flowers in distress

Deze kaart heb ik gemaakt met mijn nieuwe stempels van ScrapBerry's en distress inkt.


This background was made with distress ink and a decorative Stamp from ScrapBerry's. I stamped the flowers (also from ScrapBerry's) on a white paper and coloured them with distress and glued them on the background. Matted everything twice and added a little ribbon.

Challenges:
Cards & Scrap 233: Foto inspiratie.
Sweet Stamps 216: Flowers

Bedankt voor jullie bezoekje en nog een hele fijne Tweede Paasdag!
Groetjes,
Marianne



6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en prachtige kleuren. Leuke stempels!!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemenkaart, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love how you've placed the flower head at the bottom - gorgeous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne
    Ik heb weer eens een tijdje door gebracht op je blogje,heel veel moois gezien,sorry dat ik niet zo vaak langs kom maar ik heb gewoon heel weinig tijd!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en heel mooi zo de kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi gemaakt Marianne.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...