vrijdag 13 maart 2015

Panpastel

Ik zag een prachtige panpastel kaart op het blog van PanPastel BNL, gemaakt door Lydia B. en ik wilde dat ook weer eens proberen; het was weer veel te lang geleden dat de Panpastelletjes uit de kast waren geweest. Dus ik verwoed aan de slag vandaag en dit is het resultaat geworden. Lydia: bedankt voor de inspiratie!



Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en ik ga hem ook insturen bij de challenge van:
PanPastel BNL: Monochrome

Heel fijne avond allemaal!
Lieve groetjes,
Marianne

4 opmerkingen:

  1. Mooi. Bedankt voor het mee doen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan, Marianne. Vind het een erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gekke resultaten met de PPtjes, zo ook op deze kaart Marianne!
    (ook hier staan ze teveel in de kast...)
    Goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat prachtig geworden. Ooit heb ik het eens geprobeerd maar ik was niet tevreden met het resultaat. Gevolg ze staan ergens in de kast. Maar deze kaart mag er zijn. Prachtig. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...