vrijdag 13 maart 2015

Best wishes on your birthday

Voor de challenge van Art Journey heb ik onderstaande verjaardagskaart gemaakt.
Binnenkort heb ik deze mannenkaart nodig voor iemand die graag danst, dus kwam deze stempel van de Art Journey sheet "Dance" heel goed van pas.

Eerst de ondergrond gesponst met Distress inkt: Tea dye, fired brick en mustard seed.
Stempel afgedrukt met Artprint Brown van Memories en nog een keer op een apart vel de dansers met Stazon Timber Brown en uitgeknipt en opgeplakt.
Alles vastgezet op mosgroen papier  en een kraftkleurige kaart. Brads en houten knoop toegevoegd en voila. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Deze kaart ga ik insturen bij:
Art Journey 55: Alles behalve Zwart

Hele fijne dag allemaal en tot snel!
Lieve groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, dit is een prachtig mannekaartje. Prachtige details en heel mooi gestempeld. Als ik je kaart zo zie krijg ik meteen zin om de tango te dansen!!!
    Word er vrolijk van!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze stempel leuk verwerkt op de kaart Marianne...mooi opgebouwd!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij jouw weer volop leuke en mooie kaarten op je blog. Met de honden blijven ook altijd mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'em leuk! De ontvanger zal er vast blij mee zijn. Fijn dat je meedoet met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, leuk detail dat gescheurde randje! Bedankt voor je bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan zo met die dubbeling, lijkt op een schaduw. Mooi geheel.
    Bedankt voor de deelname aan onze Art Journey challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...