donderdag 11 december 2014

Puppies


Ja dat was een uitdaging: "Een kind met dieren verwerken op je kaart". Pffff dat was wel in mijn straatje, was het niet dat het een vintage kaartje moest worden en ik had er meteen een schets voor uitgekozen om te gebruiken.
Het is dit schattige meisje geworden met een viertal Jack Russel puppies. Ik hoop dat jullie hem ook zo leuk vinden als ikzelf. Het was in ieder geval heel leuk om te doen!

This challenge was right up my alley: "Make a card with a child and an animal". So I thought it would be easy, BUT it had to be vintage and I got myself also a challenge with a sketch to use. I came up with this sweet girl and 4 Jack Russel puppys. I hope you like it, I enjoyed making it :-)

Challenges:
Everybody art challenge 304: Sketch
We love Vintage 37: vintage kaart met kind en dier

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!
Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden leuk dat vintage. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor...helemaal volgens de vintage-opdracht, lief plaatje en mooi gecombineerd met de rest van je kaartje. Leuk dat je meedoet bij WLVC.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well done! Thanks for joining us at EAC.
    Hugs, Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je herbt de challenge prima uitgewerkt Marianne! Schattig kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij ook heel lastig, ik ben niet zo van het werken met plaatjes, maar jij hebt er ook nog een mooie vintage kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart,bedankt voor je deelname bij WLVC, succes!
    groetjes Miranda (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...