woensdag 24 december 2014

Merry Christmas..........Fijne Kerst!!

Allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2015!!!
Merry Christmas and a Very Happy New Year to all of you!!


Met deze easelkaart ga ik toch nog meedoen met onderstaande challenges:
Crafty Hazelnut's Christmas Challenge 208 Whatever is still urgently needed for Christmas
We do Doobadoo: Festive spirits
Cards and Scrap 226: Alles mag

Het plaatje is een foto van een pastel die ik maakte van mijn hond (bearded collie)
Lieve groetjes,
Marianne



6 opmerkingen:

  1. Prettige dagen en een goed 2015. Mooie kaart en succes met de challenge. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, Marianne.
    Jij ook fijne dagen gewenst en alle goeds voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merry Christmas and all the best for the coming year to you and your family and Milo of course xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaart is dit.
    Begrijp ik het goed dat jij dat plaatje van je hond zelf gemaakt hebt? Geweldig toch!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Bernadet, ik gebruik de laatste tijd vaker foto's van mijn eigen tekeningen en schilderijen op mijn kaarten. Dus eigenlijk andersom dan normaal eerst digi uitprinten en dan kleuren; nu eerst tekenen en kleuren en dan uitprinten :-) Bedankt voor je leuke reactie!

      Verwijderen
  5. Wat een super leuke kaart .
    De foto is ook zo lief.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards& Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...