dinsdag 16 december 2014

4 kerstkaartjes van 10 x 10 cm



Deze opdracht was veel moeilijker dan ik aanvankelijk had gedacht; je kunt toch een stuk minder kwijt op zo'n kleiner kaartje en het wordt al snel een allegaartje. Vandaar dat ik het strak en eenvoudig heb gehouden. Ik heb een 4tal stempels gebruikt, die al jaren in de kast lagen en nog nooit inkt hadden gezien, volgens mij waren ze van een Trekpleister kerstsheet. Afgedrukt met Versafine Smokey Gray en gemat op donkerrood papier. Ik heb gekozen voor een rood achtergrond papiertje met een klein printje, want al mijn kerstdesignerpapier was al snel veel te druk. Afgewerkt met een grijze draad en een kleine tag waar ik "Kerstfeest" op heb gestempeld.
Deze serie gaat meedingen naar een prachtige prijs bij:
Dutch Card Lovers: 4 kerstkaartjes van 10 x 10 cm.



Bedankt voor jullie bezoekje,
Liefs,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten, Marianne. Super leuke stempel ook, kwam nu mooi van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes een heel leuk idee ook weer eens wat anders super.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie en apart detail met dat labeltje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige set kaartjes Marianne! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely and traditional feeling Christmas cards Marianne.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De stempeltjes zijn perfect voor dit formaat! Je kleurkeus is ook erg mooi, ik vind het een prachtige serie! Fijn dat je meedoet met DCL, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie kaartjes heb je gemaakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enorm stijlvol...leuk met die oudere, teruggevonden stempeltjes Marianne!
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk setje zo. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...