vrijdag 20 juni 2014

Enni in bruin - rose

Deze kaart is gemaakt met een fotootje van mijn eigen geschilderd portret van Enni, de moeder van mijn Bearded Collie.


Ik weet dat ik een tijdje afwezig ben geweest; had een time out nodig en heb een zijstap naar tekenen/schilderen gemaakt. Maar ik hoop binnenkort toch weer regelmatig een kaartje te kunnen laten zien en jullie blog te mogen bezoeken.
Om weer een beetje in het ritme te komen ga ik deze kaart mee laten doen met de volgende challenges:

Hobbyvision 28: Bruin-rose
Sweet stamps 174: Anything goes

Heel fijne avond !!
Lieve groetjes allemaal.
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Wonderful collage with the beautiful painted dog, dear Marianne. Welcome back!
    Wish you a nice sunny weekend,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn je weer te zien in Blogland, Marianne. Had je al gemist.
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat geweldig ! echt super mooi om dit kaartje te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous! Your dog portraits never cease to amaze me!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer in beeld bent Marjan en leuk dat je Enni op zo'n creatieve manier even hebt meegenomen!
    Hopelijk heeft de time out je goed gedaan...Toi toi en een goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have no idea what it says but that beardie looks stunning xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik miste je al, maar je bent gelukkig lekker bezig geweest!
    Wat een mooi kaartje, een mooie omlijsting voor de prachtige tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn om weer wat van je te zien Marianne en wauw hoe mooi heb je dit gemaakt, ik vind het geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Hobbyvision

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan! Ze kijkt heel erg serieus, als een echte moederkloek ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super :-)

    Bedankt voor het meedoen met onze bruin/roze Challenge bij HobbyVision! Succes :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...