dinsdag 11 maart 2014

Wauw ik ben trots op je

Ik had hele leuke stempels en teksten gekregen van mijn dochter en op deze kaart (alcohol inkt op yupopapier) heb ik een tekst van mijn nieuwe sheet gebruikt.
My daughter gave me some sheets with lovely text and vintage stamps and I used a sentiment on my card ( alcohol inkt on yupopaper). The text is: Wauw, I'm proud of you!!


Challenge:
Dutch Card Lovers 205: Vlekken, spatten, kringen etc.

Bedankt voor het bekijken van mijn kaartje!!
Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Wat een lieve dochter heb jij!! hihihihi super mooie kaart en gave kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful bright and funky card! How wonderful your daughter gave those stamps to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn de yupo uitvloeisels! Gaaf kaartje, Marianne en erg leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zoals je met de inkten hebt gewerkt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Marianne.
    En wat een gave tekst, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Marianne.
    En wat een gave tekst, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf Marianne en wat lief van je dochter!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your bright and arty card Marianne. Annette x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is het toch mooie inkt en wat kun je er veel mee .heel mooi gedaan.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldige uitwerking van de uitdaging! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie en gave uitwerking
    dank je wel voor het meedoen met DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige alcohol inkten kaart, super hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...