woensdag 12 februari 2014

Studie in panpastel

De uitdaging van de 29 faces is dat je ook eens andere dingen uitprobeert, als een techniek of materiaal waar je normaal niet mee werkt. Zo ontstond vandaag deze studie van Mylo in panpastel. Ik kon het niet laten om er een klein beetje detail in te brengen met conté potlood. 
Dit is portret nummer 12.
Afmeting 16 x 18 cm.


Leuk dat jullie er weer zijn. 
Helaas komt er van kaartjes maken niet veel terecht de laatste dagen, maar dat haal ik in maart wel weer in :-)

Liefs,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. OMG this is absolutely fantastic, it looks gorgeous

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap om dit resultaat met Pan Pastels te krijgen Marianne...Je laat me weer mega genieten!!! Dankje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow he is gorgeous and loving the pastels, Annette x

    http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit van gehoord, panpastel.
    Dat geeft ook niks, maar het resultaat!!!!
    Oeijoeijoei wat is hij weer goed gelukt.
    Echt een Mylo, dat zag ik meteen.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer zó mooi, Marianne.
    Knap gedaan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En daar is ze weer.......geweldig Marianne zucht ,ben best jaloers op wat ik hier zie.....zo mooi!!!!!
    XXXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Only one word, STUNNING! Don't know how anybody can manage this with the pans!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...