woensdag 5 februari 2014

Race tegen de tijd.

Ik merk wel dat ik alle zeilen bij moet zetten om elke dag weer een portret te maken. Dus geen lange verhalen erbij: Hier is Mikey.... een hond die ik zelf nooit in levende lijve heb gezien maar van een foto heb getekend voor een vriendin via facebook. Materiaal: Conté potlood. Afmeting 17 x 22 cm.


This is the dog of a friend from my facebook site. His name is Mikey.
Material: Conté pencils
Size: 17 x 22 cm.

Thanks for being here.
Hugs,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Another fantastic drawing Marianne, you are soooo clever xxx

    Although he is gorgeous, I'd love to see some more of Mylo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, totally brilliant. Annette x

    http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love his eyes and the sweet way he is looking.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo een beuaty... wat kan jij dat goed zeg... super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat kun je dit super goed.
    Heb ook zitten denken om van mijn hondjes eens een schilderij te laten maken, maar lijkt me erg moeilijk om bv. van een foto zo'n plaatje te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat je er een hele klus aan hebt om elke dag weer een mooie tekening te laten zien.
    En het zijn ook juweeltjes, elke keer weer. Ook dit is zo mooi en gedetailleerd gedaan. Knap, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful artwork Marianne, I know first hand how great your work is, Buffy hangs on the wall alongside me in my craft room.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful artwork Marianne, I know first hand how great your work is, Buffy hangs on the wall alongside me in my craft room.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kleurverloop, een heerlijke hondenkop heb je ook hier getekend Marianne!
    En ik snap toch al niet hoe je zoveel moois in zo korte tijd kunt maken hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, such beautiful drawings of dogs. You are very talented.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat het tekenen van zo'n gedetailleerd portret al enorm veel tijd in beslag neemt! Dus dat je een korte post maakt is logisch. En het spreekt voor zich wat je laat zien, ZO MOOI gedaan weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh kijk die ogen nou naar me kijken, zo mooi weer Marianne, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze had ik al voorbij zien komen op Facebook. Tjonge zeg, dat is echt net een foto. En die ogen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het zo knap dat je weer iets moois hebt getekend. En zo orgineel om iedere dag een hond te tekenen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...