maandag 24 februari 2014

Frazz

Hier is Frazz, de bearded collie van Sam. Ik heb er twee dagen aan gewerkt, maar om echt een heel mooi gelijkend portret te maken, heb ik toch wel wat meer tijd nodig. Maar ik moet door, want ik loop wat achter met de 29 faces challenge.
Acryl schilderij op board, formaat 30 x 24 cm.

Here's Frazz, Sam's bearded collie. I painted two days, but to make a really good  likeness of Frazz, I still need some more time. But I have to move on.... I'm a little behind in the 29 faces challenge.
Acrylic painting on board, size 30 x 24 cm.




             Thanks for looking and feel free to comment.
Hugs,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem toch weer super Marianne!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh he looks super and so white - lol. You've captured his expression perfectly - thank you sooo much xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je voor een goed gelijkend portret meer tijd nodig hebt, maar wat ziet ook dit er weer mooi uit, Marianne.
    Ik neem mijn petje voor je af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This looks just like Fraz! Brilliant painting Marianne!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind hem weer helemaal super Marianne, wat kan jij die ogen toch sprekend tekenen, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another wow portrait Marianne, you are so very skilled at this!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'M excited the dog looks so sweet, I love him.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem erg mooi geworden had niet gelijk iets van is hij wel af. Ga je er nog iets aan doen. Ik vind hem mooi zoals hij is> Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have met Fraz and this portrait is absolutely fantastic! Well done!
    Hugs, Neet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow this is absolutely stunning!
    Beautiful dog:)
    Well done.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...