vrijdag 28 februari 2014

29, 29, 29 and finished

First I want to welcome my new followers, which I have neglected for some time because of the making of the 29 faces. Warm welcome to: Kristin, Jelleybeanerz and Heidi.
Today I finished my last portrait and here it is:


It's a conté drawing 26 x 18 cm. 
Then I want to say thanks to Ayala Art who made it possible to enter in this challenge.
It was great and I saw already a lot of beautiful and inspiring art on the facebook group 29 faces.

Eevn wil ik nog mijn nieuwe volgers Kristin, Jelleybeanerz en Heidi welkom heten op mijn blog.
Vandaag heb ik de laatste tekening gemaakt voor de 29 faces challenge. Het is een conté tekening van 26 x 18 cm. Binnenkort maak ik nog even een samenvatting van alle portretten.
Daarnaast wil ik Ayala Art bedanken die het mogelijk maakt om mee te doen met deze leuke challenge en ik heb al zeer inspirerende en pachtige kunstwerken gezien op de 29Faces groep op Facebook.

Allemaal een heel fijn weekend en bedankt dat jullie weer een hele maand mee hebben "geleefd" met mij en bedankt voor jullie leuke reakties!!

Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Gorgeous!
    Have a lovely weekend:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah...you did it, girl!
    Hartstikke goed gedaan en dit is een super vrolijke afsluiter.
    Hihi en ik kan me ook voorstellen dat je blij bent dat het je weer gelukt is :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het toch maar weer gedaan Marianne, en wat waren ze allemaal supermooi, ik heb van deze serie genoten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wonderful drawing. Annette x

    http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, hi, Marianne, dit is zeker a happy dog!!! Moest ook echt lachen om zn vrolijke koppie.
    Weer goed gelukt dus.
    En nu??? Even rust??
    Fijn weekend en groetjes van Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your final dog portrait Marianne, he looks so happy and fun! Another great piece of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige hond is dit! Hij lacht zo blij .... Proficiat dat je het volgehouden hebt! Je hebt er weer een mooie verzameling aan over gehouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige hond is dit! Hij lacht zo blij .... Proficiat dat je het volgehouden hebt! Je hebt er weer een mooie verzameling aan over gehouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo! Goed gedaan, Marianne! En wat een leuk hondje heb je hier geportretteerd! Het is inderdaad net alsof hij/zij lacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhhhhhh wat een mooie afsluiting Marianne...een te gek bekkie heeft deze hond :-)
    Je hebt mij en ik denk vele anderen enorm laten genieten weer!!!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Marianne,jammer dat dit (voorlopig) de laatste is,ik heb hier zo van genoten!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...