maandag 13 januari 2014

Je bent zwanger.

Ik zag dat ik zo'n kaartje eigenlijk helemaal geen op voorraad heb en ik zocht een kaartje wat snel klaar was, want ik ben al enkele weken bezig met een opdracht voor een communie. Zo heb ik bv. de bloemetjes voor de fototasjes al afgemaakt. Leuk gezicht zoveel bloemen bij elkaar: kijk maar:


Maar ik dwaal af: hier is mijn kaartje:

I'm busy making cards etc. for someone's daughter who is having a communion later this year. I already made the flowers for a little photofolder as you can see in the photo above. So there is little time for making cards, but I managed to make a quick one for someone expecting a baby.

Ik stuur deze in bij de challenge:
Bearly Mine 118: Colour inspiration

Groetjes allemaal!
Liefs,
Marianne

16 opmerkingen:

  1. Wow Marianne, you made so many flowers. And a very pretty card as well.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhhh ik ben helemaal niet zwanger Marianne, die tijd heb ik gehad!
    Dus stuur je leuke kaartje maar naar een echt zwangere dame, die zal er blij mee zijn!
    Wat een feestje trouwens al die fleurige bloemen bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW the flowers are amazing what a lot!
    The card is also fabulous.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Marianne. En wat een prachtige blommen. Ben benieuwd naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn die bloemetjes in de bloemenzee! Succes met je opdracht. Je zwangerschapskaart vind ik prachtig. Mooi is afbeelding van de dame, zo sereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super die bloemen.
    Je kaart is prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloemen Marianne en je kaart is prachtig,heel bijzonde hoe je zijkant van de buik met papier hebt verwerkt!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje. Noem dat maar simpel. En al die bloemetjes bij elkaar ziet er erg gezellig uit.
    ( toen ik de titel zag dacht ik even dat jij zwanger was...hahaha.... )
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow, you have been busy! Wonderful flowers and a lovely card!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dwaal maar lekker af Marianne, anders hadden wij deze bloemen nooit te zien gekregen.
    Leuke kaart zeg, ze is al bijna uitgerekend.
    Een hele aanwinst voor je winkeltje hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig zwangerschapskaartje Marianne, toppie weer en wat gezellig om zo al die prachtige bloemetjes bij elkaar te zien liggen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige bloementjes en een leuke kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je goed bezig Marianne, zoveel bloemetjes, en dat die mooie zwangerschapskaart, helemaal top!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf die bloemen en wat een werk een pluim voor jouw hoor en je kaartje ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lovely creation, thanks for sharing withus at BEARLY MINE x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A beautiful card and a great interpretation of our colour inspiration at CLF. Thanks for joining our challenge.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...