vrijdag 13 december 2013

Op eigen benen en Granny Squares

Een dochter van vrienden gaat het ouderlijk huis verlaten en voor haar heb ik een kaartje gemaakt:
A friend's daughter is leaving the house to live on her own, so I made her a card.


I don't know what they say in English when someone is "flying out" but here we say that you are standing on your own legs; so that's the text with the picture and below is saying: Good luck in your own little house.

The wall stencil is from Dutch Doobadoo and the stamp from paperbag studios. I created the flower from dies from Joy Crafts and the arrows are some stamps I carved myself some time ago and they came in handy.

De muur stencil is van Dutch Doobadoo en de stempel van Paperbag Studios. De bloem heb ik gemaakt met stansen van Joy Crafts en de pijlen heb ik een tijdje geleden zelf gegutst en die waren nu wel handig.

Challenges:
Crafty Catz 211 Anything goes.

En dan ben ik met haken begonnen. Zie hier mijn eerste 7 Granny Squares. Eens kijken hoever ik kom met 24 bolletjes en wat ik er dan van kan maken.


And I started crochet Granny Squares. Here are the first and I don't know yet what I will make, but it's fun to do.

Thanks for looking!
Bedankt voor het kijken en tot snel!
Liefs,
Marianne

15 opmerkingen:

  1. Super, wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt, Marianne!
    En succes met je haakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel mooi ook je haakwerk is prachtig zeker als het klaar is.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukkk Marianne, die stempel van de meisjes benen, de pijlen en tekst erbij...origineel!
    Je granny squares zien er lekker fleurig uit. Hier heb ik er nog een
    dekentje van liggen dat ik 39 jaar geleden gemaakt heb voor zoonlief!
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topper van een kaart. Super hoe je die gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card Marianne thank you for joining us this week at Crafty Catz
    Hugs Dianne xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf idee en een gave kaart als resultaat! Dat stencil heb ik pas ook gebruikt voor een kaart, komt nog op mijn blog een keer. Granny squares zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Exquisitely crafted ! So beautiful, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt en zo origineel met de nadruk op de benen, top bedacht. Schitterened je haakwerk ook, ik doe het je niet na Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful card Marianne and s suitable for this occasion!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk persoonlijk kaartje! En je granny squares zien er fantastisch uit! Zo'n leuke en heldere kleuren. Benieuwd wat je ervan gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahhaa ons Marianneke is aan het haken, wat leuk meissie.
    Ga je een sprei maken?
    Je kaartje ziet er weer super uit, maar dat kan jij als geen ander.
    Ik wens jou, Herman en Anita, super fijne feestdagen en natuurlijk Mylo en die kleine rakker van Anita ook.
    Sorry dat ik er wat minder vaak ben, het gaat steeds wat beter hier thuis, maar ik moet mijn draai nog steeds vinden ) Dave ook natuurlijk.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje voor die gelegenheid!!! Heel mooi en origineel!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card! Thanks for sharing it with us at Crafty Catz this week. Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...