woensdag 18 december 2013

Kerstman en een kleurrijke muts.

Van de week al veel kerstkaartjes geschreven, maar eigenlijk kwam ik nog een paar zelfgemaakte kaarten tekort, dus vandaag alvast eentje bijgemaakt.
I've been writing my Christmas cards last week, but I ran out of my selfmade cards, so today I made this one.


Ik ga deze ook insturen bij de volgende challenges:
Crafts4eternity 154: Christmas chaos
Een hoop inspiratie challengeblog: Kerst
Dutch Card Lovers 200 Cijfers en iets van stof
Crafty Hazelnuts christmas challenge 155: Urgent Christmas Cards
Sweet Stampin'  last minute Christmas
My mums Craftshop : Winter/Christmas

Yesterdaymorning I got mail from Hobbyoutlet where they showed a beautiful crochet cap, so I spitted out my old yarns and threads I kept in the attick for years and together with my new Granny Squares yarns, I came up with enough material to make this cap. If you like it, you can make this too; there's a dutch pattern on: http://hobbyoutlet.nl/hobbytechnieken/haken-breien/kleurrijkdewinterdoor
Thanks for visiting my blog and please feel free to leave me a comment.

Gisterenmorgen kreeg ik een mailtje van Hobbyoutlet.nl waarin een hele leuke kleurrijke gehaakte muts stond en ik wilde meteen aan de gang. Ik had op de zolder nog dozen met oud haak- en breigaren staan uit het jaar stillekes en daar ben ik eens in gaan zoeken en samen met de prachtige kleuren die ik voor de Granny Squares had gekocht kon ik deze muts helemaal haken.



Mocht je dit een leuke muts vinden, dan kun je hier de werkbeschrijving vinden http://hobbyoutlet.nl/hobbytechnieken/haken-breien/kleurrijkdewinterdoor en bij de Boekenvoordeel kun je zelfs een pakketje kopen waar alle kleuren inzitten; ideaal voor iemand die niet alles bewaard net als ik. LOL

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs,
Marianne

21 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Marianne, en wat een mooie kleurrijke muts! En heb je die nu in één dag gehaakt?! Wat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Marianne, ik vind hem prachtig en jeetje brei jij zo een schitterende muts in 1 dag, petje af hoor.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow what a fab fun card - I love it - great santa image.

    Great hat too, fab colours, I'd wear that!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer 2 mooie projecten. De kaart is erg mooi, vind de kerst heel mooi. En je gehaakte muts is heerlijk vrolijk.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je je kaart weer mooi uitgewerkt, prachtige combinatie van de kleurtjes en de stansjes die je gebruikt hebt...super creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooie samengestelde kaart Marianne! En "even" ook een muts gehaakt met te gekke kleuren...helemaal leuk!
    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal toppie gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, hier word je toch meteen heel erg vrolijk van! En vergeet je de gure winter! Heb de beschrijving al meteen tussen mijn favorieten gezet. Bedankt om te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Marianne en zo herkenbaar en wat een leuke muts!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for playing with us at Sweet Stampin' this week.
    Pia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit kaartje, die kerstman vindt ik zo gave stempel.
    En wat ben je heerlijk creatief geweest, leuke fleurige muts dat je gemaakt hebt.
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg leuk kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren in de muts erg mooi geworden. Maar ook de kaart is leuk geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for entering your lovely card for CHNC challenge 155 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie sfeervolle kaart, die kerstman blijft zo leuk! Je kleurrijke must vind ik super, leuk staan de gehaakte bloemetjes erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MuTS natuurlijk, haha. Vergat ik nog: Dank je wel voor je bijdrage, aan de challenge van DCL, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje met een prachtige gezellig kerstman, je zou hem zo een kusje geven in zijn witte baard(haha) en je muts ziet er zeker warm uit, en hij is zo mooi met al die kleurtjes!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Card just amazing in vintage colours and details and your knitting hat fantastic as well!!
    Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Last Minute Christmas” Challenge and we hope to see you again soon.
    Merry Christmas and Happy New Year!!
    Hugs
    Natali

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kerstkaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...