woensdag 4 december 2013

75 jaar

Ik was gevraagd om 6 uitnodigingen te maken voor een man die 75 jaar wordt en inmidels heb ik die af.
Het heeft wel even geduurd, ik heb zelfs een hele avond alleen maar uit staan stansen.
They asked me if I could make 6 invitations for a birthdayparty of a 75 years old gentleman and so I did. It took me a while; I even spend a whole evening just making all the diecuts.



Now I stil have to make 6 more menucards and 6 cards where she can display a photo. So if you miss me...... I'm busy :-))
Nu moet ik nog 6 menukaartjes maken en 6 kaartjes waar ze een foto op kan zetten. Dus als jullie me missen.... ik ben even bezig :-))

Ik ga deze kaart ook insturen bij:
Toptiptuesday 115: Be Krafty
Creative moments 31: Anything goes/Vintage
Crafty Creations 251: Anything except Christmas
Cards for men 24: Anything goes
Here come the boys 66: Anything goes

Liefs,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Wow Mariane, wat is dit een prachtige mannenkaart, heel mooi Artwork, ik bewonder mensen die er in slagen mooie mannenkaarten te maken want ik vind dit super moeilijk , dus chapeau(wil zeggen ik waardeer U zet mijn hoed af voor U) !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden, Marianne!
    En succes met de andere opdrachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie, wat zijn ie weer leuk geworden zeg. De afbeelding en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card. Thank You for Playing and sharing your creation with us at Here Come The Boys! Good Luck from Woo, Sharon, Teresa, Donna, Jacky, Ginny, Becky, Mojca, Mandz, Stacey & Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, veel werk! Maar het resultaat is er dan ook naar. Prachtig gedaan, ben er zeker van dat ie het leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW I love these - absolutely perfect

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Hope to see you back soon again. Hugs Anna-Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun 75th card! Thanks for entering at Creative moments. Leona (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous design, love the colour choice to. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...