maandag 18 november 2013

Prettige Feestdagen

Poging twee met dezelfde sketch.
Eigenlijk begin ik steeds meer van sobere kaarten te houden, alhoewel zo nu en dan wil ik ook nog wel eens uitpakken met lekker veel details. En wat is er dan leuker dat je dat ook kan en mag en iedereen vindt het nog leuk ook :-)


Deze keer heb ik gekozen voor een kerstkaart met een kerstbal in 3D en lekkere felle kleurtjes.
Deze kaart ga ik insturen bij de volgende challenges:

I tried the same sketch today for this Christmas card with a bauble in 3D. I'm getting to like these CAS cards, but once in a while I still want to make those detailed cards with lots of embellishments too. And the funny thing is that I can get away with it and everybody seems to like it. :-))

Crazy for CAS 31: de Sketch
Nadia's challenge 68:  Cas card in 3D
Creative Moments 30: Anything goes CAS
Created with love 67: Anything goes

Allemaal weer de groetjes van mij!!
Liefs,
Marianne

25 opmerkingen:

  1. Beautiful card. Love the CAS of it. Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Created With Love Challenges

    ~~Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook leuk! Wat je met 1 sketch al niet kunt doen he. Leuk dat je nog eens meedoet bij CFC. Hoe is het met de griep?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik sta nog steeds overeind hoor en ik hoop dat dat ook zo blijft, maar of het gaat lukken…? We gaan het vanzelf wel zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, simple but very effective, takes your eye straight to the lovely bauble

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card Marianne! Love those strips at the top with the ornament in front, - great design and lovely colours too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik ook weer een hele mooie kaart. Voor mij hoeft er ook niet altijd zoveel op. Rust zoals op deze kaart vind ik heel mooi. Maar net als jij maak ik ook wel eens een kaart met alles erop. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk moet ik er nog bij zeggen dat ik teveel dingen leuk vind.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt bedankt voor je deelname bij nadia's deze week en succes
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is lovely and inspirational.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook leuk geworden, Marianne. Mooie warme kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn allbei prachtig Marianne!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ....en terwijl een CAS kaart vaak moeilijker is om te maken Marianne...mij lukt het zelden, maar het gaat jou goed af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig hoe je smaak kan veranderen hé! Simpel maar toch heel mooi. En prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een mooie kaart Marianne.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie kerstkaart Marianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful. Love the CAS of this card and the ornament is so pretty. Thanks for joining in the fun at Created with Love Challenges.
    Linda K. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart weer. Grappig dat je toch langzaam veranderd in wat je leuk vindt om te maken.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je het probeert om meer Cas kaarten te maken. Ik herken de sketch gelijk. bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuke vrolijke kaart is dit geworden Fijn dat je mee doet bij Nadia's challenge gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje; leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very nice card. Thanks for joining us at Created With Love Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje hoor leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...