dinsdag 26 november 2013

NOEL

Vandaag wilde ik jullie een kerstkaartje met templates en stempels van Art Journey laten zien.
Maar plotseling weigerde Blogger mijn afbeeldingen. Ik kreeg de tekst "geweigerd door server" te zien in het vakje waar mijn fotootje hoort te staan.



Today I wanted to show you a Christmas card with templates and stamps of Art Journey. But suddenly Blogger refused my pictures. I wanted to enter this card in these challenges:


Challenges:
Art Journey 39 Templates
Creative Corner: Heavy metal
Lexi's Creations 104: Christmas
Sweet Pea Stampers: Lots of textures

I am really glad that I finally got this card on blogger. Love you all!!
Ik ben blij dat het toch nog gelukt is om de kaart op mijn blog te zetten. Ik heb een omweg via "mijn album.nl " gebruikt.
Lieve groetjes,
Marianne

21 opmerkingen:

  1. Wat gek! Misschien had je het onder een andere vorm bewaard, of als CMYK of zo. Als je iets als CMYK bewaart lukt het vaak niet om het ergens te uploaden. Goed dat het toch gelukt is, dit is weer een prachtig kaartje. Hele mooie stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke dan,das raar,maar gelukkig kunnen we toch nog van je kaart geniete,wat is tie mooi!!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. an amazing and fabulous card!

    hugs and kisses from germany,
    silvi (GD this week on lexi's creations challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe verzin je het iedere keer weer. Zo leuk .
    Het is elke dag weer een verrassing wat je hebt gemaakt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het toch gelukt is. Wat een mooie kaart, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sfeervolle kerstkaart, prachtig gemaakt. Leuk dat je meedoet bij de uitdaging van Art Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card, gorgeous image, colours and design..Thank you for joining us at Sweet Pea Stampers for our texture challenge and hoping you would like to join us again soon. Good luck in draw..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So glad you managed to upload it in the end Mariane, it's beautiful and I just love that Art Journey stamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ik kan hem zien hoor het is een heel mooi kaartje leuk met die template. succes met de challenge.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely Christmas cards! I should start making Christmas cards.

    Thank you so much for your comments on my blog. It's great having a fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel MOOI kerstkaartje Marianne.
    Enneh.....blogger doet de laatste tijd wel vaker raar. Ik hoop dat alle problemen snel opgelost zullen worden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is beautiful - Thanks for sharing this for The Sweet Pea Stampers 'lots of texture' challenge - hope to see more of your lovely crafting soon - Hazel, Design Team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful image love the design , a fabulous card.
    Thank you for sharing at Lexis.
    Hugs Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke en mooie kaart is dit. Enne... ja ik merk dat blogger wat lastig aan het doen is. Soms kan ik opeens geen nieuwe volger maken. Dan weer staat er ineens dat een blog waar ik altijd kom onveilig is en de volgende keer is er niets aan de hand. En zonet kon ik een bericht bij iemand helemaal niet plaatsen. Maar terugkomend op je kaart hij is erg leuk.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Marianne! Wat een mooie ondergrond, waar het engeltje goed bij past...mooie details!

    En blogger...heeft kuren, pagina's die niet openen, berichten of foto's die niet geplaatst kunnen worden. Na een tijdje lukt het eigenlijk allemaal weer wel...succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige, mooie en lieve kaart Marianne. Super mooie achtergrond.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een prachtkaart, die witte tekst springt er echt uit!
    Blogger doet zo raar, posts die pas uren later tevoorschijn komen dan je klaar gezet had.Dit ook weer. Ik krijg nu ook reclame in mijn leeslijst van een blog dat ik niet eens volg, maar waar ik me ook niet van kan afmelden dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very unusual and so beautiful! Thank you so much for sharing with us at Lexis - good luck! Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great colors!!! Fabulous non traditional color combo.

    Thanks for joining us at the Sweet Pea Stampers.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a lovely card you have made. Thanks for taking part in the Sweet Pea Stampers Challenge this fortnight of “lots of layers” and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Sweet Pea Stampers Design Team xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...