maandag 4 november 2013

How tweet of you...

Afgelopen zondag ben ik samen met mijn dochter naar het Boekenfestijn geweest en daar vond ik o.a. dit lieve stempeltje en toen wist ik nog niet dat ze me zouden vragen om een bedankkaartje te maken voor ene Rita. Maar ik vond dit wel een leuk en toepasselijk stempeltje. Ik hoop dat ze hem leuk vind, ze vroeg om een uitbundige kaart en volgens mij mag ik hem zo wel noemen :-)

Stamp bird: Inkadinkadoo
coloured with promarkers
flower dies Joy
leafs : Marianne Design
Last week (sunday to be precise) I went to a book fair with my daughter and I found this little sweet birdie stamp amongst some other things. By then I didn't know that someone wanted me to make a thankyou card for a woman named Rita, but I thought the birdie would look fine on this card.
I hope she likes it, she asked for an abundant card and I think I succeeded in that :-)

Card and envelope
Challenges:
Crafty Creations 246: Make it yourself (flowers)
Sweet Stampin' challenge: Shaped card
Ribbon girl NOVEMBER: use stripes
Cheerful sketches 05: the sketch

Thanks everybody for being here!!
Hugs,
Marianne

23 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne wat een supermooi kaart. Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje, Marianne. En wat leuk die bijpassende envelop erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! En inderdaad een superleuk stempeltje! Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Marianne!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldschoon is je kaart en Heel grappig vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op een zo mooie manier uitbunding Marianne! Deze Rita kan niet anders dan hier blij mee zijn toch?!!
    Leuk dat je de envelop ook bestempeld hebt...finishing touch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutly cute, love the idea, design and color combination:-)
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor Rita, en het vogeltje is schitterend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful card. thank you for joining us at Crafty Creations challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, dit is zeker uitbundig ja! Zo'n leuk stempeltje. Het Boekenfestijn was altijd 1 van mijn favoriete uitstapjes van het jaar ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a totally fun card! Love how you put it together with those happy colours and I just bet Rita will have loved it too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke frisse kleuren, hij is inderdaad lekker uitbundig.
    Super gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze vind ik trouwens ook erg leuk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een mooie kaart, dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a bright, cheerful card! I love it!

    Thank you for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely cheery card.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin' this week.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje heb je gemaalt met de sketch avnCheerful.
    Dank je wel voor je deelname aan het Blog van Cheerful sketches.
    LG Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Marianne, leuk dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches.
    dank je wel voor deze schitterende bijdrage.
    Groetjes Gerda DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb deze kaart denk ik eventjes gemist Marianne, maar wat is die weer schitterend, de kleuren spatten weer van me scherm, super.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige en kleurrijke kaart heb je gemaakt, Marianne...bedankt voor het meedoen bij Cheerful Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...