woensdag 27 november 2013

Even iets anders tussendoor.


Niet lachen hoor, maar dit is mijn eerste hondentruitje wat ik ooit heb gebreid. Ik zie dat ik hier het onderste stukje nog niet had dichtgemaakt, maar ik wil jullie even mee laten genieten van de nieuwe wintermode van onze kleinste viervoeter. Natuurlijk alleen maar te gebruiken als het hier HEEL ERG koud word, want wij zijn niet zo van de hondenjasjes en truitjes. Maar we zijn in ieder geval op het ergste voorbereid :-)
Don't laugh!! I finished my very first crochet dogsweater. We are not so into dogjackets of capes, but we are prepared now for a very very COLD winter. Below is are sweetheart on the dogwalk, showing her winteroutfit. Have a nice day and thanks for looking.


En hier is het model op de dogwalk. Ze showt haar allernieuwste winteroutfit. Bedankt voor jullie bezoekje en gelukkig wilde Blogger vandaag mijn foto's weer accepteren en kon ik jullie dit even laten zien.

Liefs,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Oh wat geinig, Marianne!
    Laat nu die winterse buien maar komen, jullie viervoetertje is er klaar voor :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo met dat jasje ook al ben ik er niet voor ,een lief beestje en mooie foto.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous little coat, so are you going to start on one for Mylo next then - lol

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha ik zag die foto in de sidebar en dacht dat je een carriere in het criminele circuit op wilde bouwen met een zelfgebreide bivakmuts....Gelukkig is je supermodel bereid gebleken om te laten zien waarvoor een soortgelijke creatie écht dient! Ik ben ook niet weg van aangeklede dieren, maar net wat je zegt..als het té koud is, is het natuurlijk heerlijk voor het dier. Mooi breiwerk

    Doegies, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HIhihih wat gaaf !!! echt super leuk idee voor onze viervoeters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat schattig! Vooral dat kraagje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat er wel goed en ben jou komen breiwerkjes tenmiste af. De mijne liggen halverwege in de kast. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...