woensdag 6 november 2013

29 again

Stamp: Bugaboo
Coloured with Promarkers
Mijn dochter is van de week jarig en wordt 30 !! Oh jeetje mensen, waar blijft de tijd?
Dus ik heb voor haar deze humoristische kaart gemaakt; ik heb het plaatje al wat langer in huis, maar angstvallig verborgen gehouden hahaha. Zoals jullie weten houdt ze ook van kaarten maken en gebruiken we dus vaak ook elkaars materiaal en stempels. Ik denk niet dat ze elke dag op mijn blog kijkt, dus kan ik deze wel vast plaatsen en nog insturen bij wat leuke challenges:


This week it's my daughter's 30 th birthday. Oh my, how time flies!! So I made her this humorous card. I have had this image a few weeks already but I kept it a secret. She is into cardmaking too and we share lots of stuff, but she hasn't seen this one yet :-) I don't think she looks at my blog everyday, so I can show you this card and enter it into some fun challenges:

Creative Knockouts 9: Banners and pennants
Catch the bug November: Anything goes
Bearly Mine 111: Anything goes
Diva's by design: Use a digi

Thanks for visiting my blog.
Hugs,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat een geweldige kaart!!
    Ik ben op je blog heel veel mooie creaties tegengekomen.
    Ik ben meteen je volger geworden, kom graag nog eens kijken.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, grappig! Dat gaat ze vast wel leuk vinden. Leuk ook die felle kleurtjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd Marianne met je bijna 30 jarige dochter! (ja moeders, de tijd vliegt he!!) Ze krijgt een geweldige kaart van je...super het plaatje en de tekst :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kleurrijk kaartje en ook proficiat met je dochter en ja we worden oud dat merk je aan de kinderen
    Maar als je gezond bent is dat niet zo erg.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hij is geweldig pieste haast in mijn broek toen ik de tekst goed las!!
    Je dochter gaat dit helemaal leuk vinden en alvast gefeliciteerd!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super fun card love all the bright and cheery colors! Thanks for joining Creative Knockouts Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje weer die je ons laat zien! En van harte met je dochter !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je dochter Marianne en wat heb je dit geweldig voor haar gemaakt, ik vind hem helemaal super en dat zal zij zeker ook vinden, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha what a colorful funny card!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this image, it makes me laugh. What a fun card to make for your daughter, I'm sure she will love it. Thanks for joining us for the anything goes challenge at Catch the Bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab fun card, love the vibrant colours and of course the concept behind it!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am sure that your daughter loved this!!! Thanks for joining our ANYTHING GOES challenge at Bugaboo's Catch the Bug blog this week, Good luck in the draw. Please join us again for the next challenge.
    luv'n huggz
    Jen Leeflang
    BUGABOO DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a Fabulous creation!
    Thanks so much for playin’ along with us this week for the Catch The Bug Anything Goes Challenge with Bugaboo Stamps!
    Be sure to check out The Bug Blog for our next challenge that begins tomorrow! We hope you’ll play along!
    Hugs & Happy Days!
    ~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
    Kaymin Kreations

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is great! I love all the bright colours and fab image!
    Thanks for playing along at Diva's this week and good luck with the challenge
    Hugs Laurie x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...