dinsdag 29 oktober 2013

We are all born Superstars

I'm getting back in my old rhythm and after some cards this week I wanted to do something in my Art Journal, which I've neglected for more than a week.
Ik begin weer een beetje in mijn oude ritme te komen en nadat ik van de week wat kaartjes had gemaakt wilde ik graag iets in mijn art journal maken, want dat had ik ook al meer dan een week verwaarloosd.


This photo doesn't do right to the colours I've used, but today is a dark stormy day, so hard to make a exact photograph. Here are some details of my creation.
Gisteren was het hier erg stormachtig en donker binnen, dus krijg de kleuren niet helemaal goed op de foto. Hieronder volgen nog twee detailfoto's zodat je wat textuur kunt zien wat ik heb gebruikt.



I've used selfmade modellingpaste to create some texture. 
Materials used: Dylusion inks and template, Distress Paints, Posca Markers white and black, Charcoal pencil, watercolour paint, selfmade stamps and templates.

Challenge:
Art Journal Journey October: SHE-ART


Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog!
Thanks for visiting my blog!
xxx Marianne

14 opmerkingen:

  1. What a beautiful page! I particularly like the colours in the skin and the 3D texture of the squares down the side.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave pagina, Marianne, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, heel erg mooi!! Mooie structuren en prachtige kleuren! Maak jij zelf modelling paste?? Misschien wil je me wel eens vertellen hoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The effect of colors on her skin is AMAZING ..the page is wonderful! Love all about it!
    Thank you Marianne for being with us ...

    makes me happy!

    xxx
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina. Ga zo even terug kijken op je blog. Ben een heerlijke week weg geweest, even geen tv en internet, alleen mijn gezinnetje.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou wat je schrijft ben jij zeker wat is dit weer mooi zo rijk aan kleur echt fantastische.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te lezen dat je aan het opknappen bent Marianne...en dan lekker in je AJ aan het werk...want lekker moet het gevoeld hebben met dit mooie resultaat!! Lekkere details en toppie geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave pagina heb je gemaakt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful page, your feeling for colors is awesome. Great art work as always.
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful beautiful page. I really like both the message and the image. Great colors. You are really an inspiration in how much you get done and how great your images are.

    Thanks for stopping by my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty! I love how you have gorgeous color all through her skin. It's wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, al die kleuren en textuur! Self-made modelling paste, huh? Nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...