maandag 21 oktober 2013

Heks op een bezemsteel

Witch on a broom.


Ik heb een paar dagen flink afgezien, maar gelukkig is de pijn in mijn arm zo goed als verdwenen. Omdat ik al vaker een slijmbeursontsteking heb gehad, heb ik dus vanaf de eerste dag helemaal niets meer gedaan en dat was afkicken hoor! Ik heb nog steeds niets ingekleurd maar voor deze kaart een bestaand plaatje uit een paperpad van de Lidl van vorig jaar gehaald. Rustig aan weer een beetje op gang komen.


Op de enveloppe heb ik de twee zelfgegutste Halloween sihouetten afgedrukt en ik had bij de Dutch Card Lovers Challenge een naamstempel gewonnen van Scrapcorner en die was afgelopen week binnengekomen. Kijk eens wat een bjoetie!  (echt een aanrader, want ze hebben heel, maar dan ook heel veel verschillende ontwerpen waar je uit kunt kiezen. Echt heel gaaf!!) Ik heb hem achter op mijn dubbele kaart gebruikt; ben er helemaal gelukkig mee!

En afgelopen donderdag is er een nieuwe volger bijgekomen waar ik erg trots op ben: Vince van Crafty Moments. Ja, die van die mooie digi's !! Welcome Vince!

For my english followers: 
The pain in my arm is almost gone. Because I've had a bursitis before, I dedided to let my arm rest for a while and that helped, but I'm still going slow and didn't colored any images yet. 
On the envelope I stamped my selfcarved Halloweenstamps and on the back of my card I used my new stamp with my name on it. I won that stamp with the challenge at Dutch Card Lovers and it was sponsored by Scrapcorner.
They have an enormous selection of name stamps (really cool) and I'm very happy with mine :-)

Last thursday I saw there was a new follower of which I'm very proud: Vince from Crafty Moments. YES, the one with the beautiful digi's!! Welcome Vince!

Challenges:
Crafts4Eternity 146: Autumn leaves
Sketch Saturday 281: The sketch
A Gem of a challenge 102: Spooky
Kaboodle Doodles 194: Halloween colours
Scrap-cards challengeblog 53: Herfst / Halloween

Thanks for visiting.
Hugs,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave samenstelling zowel met je gebruikte kleuren als de afbeelding en de versiering!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, Marianne, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer beter gaat, voorzichtig aan hoor! Je heksenkaart is zowel van binnen als van buiten heel gaaf! Leuk dat je de prijs zo goed kunt gebruiken, is inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Marian en wat een mooie naam stempel heb je gewonnen!
    Jeetje ik hoop dat je arm gauw weer de oude is ,ik heb een tennisarm en die speelt ook af en toe zo vreselijk op!!
    Bedankt voor je lieve berichtje,doet goed!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jeetje ik had even gemist dat je een slijmbeursontsteking hebt Marianne, auw dat lijkt me niet fijn, goed dat je het even helemaal rust hebt gegeven. Je kaart vind ik weer een toppertje zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Halloween make Marianne, love that spotted moon and great silhouette stamping!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great Halloween card Marianne. Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week. ~Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie spooky kaart Marianne leuk zo met de heks op de bezem, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards \Challenge.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab, thank you for joining us over at Kaboodle Doodles this week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card - love the way you've layered the image together.

    Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

    Helen N x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...