woensdag 16 oktober 2013

Heks bij volle maan

Nog even een Halloween kaartje. Dit keer met een digi van Vincent Ballard. Hij tekent heel veel halloweendigi's en steampunk, dus als je dat ook leuk vindt, bezoek dan eens zijn blog. 
Ook de achtergrond is van Vince; dit is volgens mij voor het eerst dat ik een uitgeprinte (digitale) achtergrond heb gebruikt. Ik vond hem dan ook veel te leuk om er nog meer embellishments op te plakken.


This card was made with a digital background and a digi from Vincent Ballard.
He draws a lot of halloween and steampunk images, so if you like that, you must really visit his blog.

Challenges:
Sweet Stampin' Halloween
Lexi's Creations #101: Halloween
Cards for men 21: Halloween

Bedankt voor het bekjken van mijn kaart.
Liefs,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een gave haloweenkaart ... !!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wow! You've done an amazing job using my digis Marianne,great colours too, I love it! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous Halloween card! Spooky and atmospheric! Great colour choice too!
    Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely Halloween card! Thanks for sharing at Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke achtergrond, mooi samengesteld Marianne...ik ben geen halloween fan, maar dit vind ik dan toch echt wel een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great background and fabulous image

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik ook een erg mooie kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love this card, the backing sheet, the image and the colours, thanks for sharing it with us at cards for men,
    hugs Caz

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...