donderdag 24 oktober 2013

Een nieuw idee en allemaal HANDMADE


Ik zit nu al een hele tijd te denken hoe ik het beste mijn canvasdoekjes kan verkopen. Alhoewel het daar in eerste instantie niet om begonnen is, zou het toch wel eens leuk zijn als je ook iets terugverdiend met je hobby, dus ben ik aan de slag gegaan en heb van mijn kleine canvasjes iets nieuws gemaakt:
Een CANVASKAART. 


Op de achterzijde is genoeg ruimte om er iets persoonlijks op te zetten en ik weet dat bij veel mensen de zelfgemaakte kaartjes toch na een weekje of zo in de prullenbak verdwijnen, dus nu hebben ze een klein kunstwerkje in de vorm van een canvasdoekje, wat zelfs opgehangen kan worden.
De afmetingen van de Canvaskaart is 15 x 10 cm en ik heb voor deze serie ook meteen 8 kunstplaten gerecycled tot kleurrijke kunst-enveloppen. Ik ga deze zes canvasjes in mijn kaartenboetiek zetten voor 10 euro per stuk, maar mocht je er ook eentje willen, mail me dan, want ze zijn eenmalig en uniek en handgeschilderd door mijzelf. Hieronder staan de enveloppen (rij 1 en 2) en de schilderijtjes (bekend van de 29 portraits september serie).


En de schilderijtjes (onderste rij) met de achterkant.
Lieve groetjes,
Marianne

16 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, Marianne, ze zien er ook prachtig uit.
    Veel succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een geweldig idee Marianne en wat een superoplossing zo, ik hoop dat je heel veel gaat verkopen. Toi, toi, toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well everything looks fab but I have no idea what you've written or what it's all for!!! Hehehehehehe!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee Marianne! Prachtig resultaat heb je zo gekregen.
    Als mijn productie van kaarten en gepimpte artikelen niet zo hoog zou zijn (waardoor hier al veel hangt, staat en ligt), zou ik zeker kooplustig worden! Maar ik heb het voorgevoel dat je mij niet nodig hebt en je leuke kunstwerkjes zó verkocht zijn.
    S6 meis...xxx Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer geweldig gemaakt!
    Ga voor je duimen meis dat je er een hoop verkoop!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful collection of awesome art works, you are so talented and all your paintings are adorable. Wish you good luck.
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk ,mooi en gaaf idee Marianne.
    Succes met de verkoop ervan,maar dat zal wel lukken denk ik zo.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er heerlijk kleurrijk uit! En wat een geweldig goed idee zeg, super. Volgens mij vliegen ze de deur uit, ze zijn echt héél leuk!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne wat een leuk idee en wat zijn ze mooi misschien koop ik er wel een zo mooi als jij dat doet dat kan ik zelf niet ik ga straks wel eens kijken.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er prachtig uit. Zoals je weet schilder ik zelf ook. Mijn huis hangt al vol met allerlei schilderijen. Ik zou eigenlijk en dat komt nog wel, ook moeite moeten doen ze te verkopen. Voor nu heel veel succes met de verkoop want ze zijn erg mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauww wat een prachtige bijzondere creaties heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haven't seen Milo for a while, is he doing okay?

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful collection. I especially love the faces. They look amazing together. Nicely done.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch idee Marianne! Heb je die gezichtjes op canvasdoek of op canvasboard geschilderd? Ze zien er in elk geval heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...