dinsdag 24 september 2013

Portrait 23 of the 29 faces challenge.


This is a portraitsketch  in Conté pencil. It's number 23, so I'm behind of my schedule :-)
I want to welcome my new follower Shirley and hope she will like it here. Perhaps I can give her some inspiration? Who knows :-)

Dit is een schets met contépotlood. Het is nummer 23, dus ik loop een beetje achter op mijn planning. Dan wil ik nog graag Shirley van harte welkom heten op mijn blog en misschien kan ik haar wat inspiratie geven? Wie weet?

Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer helemaal super Marianne, wat heb je weer een toppertje gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook mooi ... ze heeft echt een bepaalde zoort uitdrukking alsof ze iets denkt en of wil zeggen hihiih!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, deze had ik ook nog niet gezien.
    Het wordt misschien wat flauw, maar ook deze is wee super. Helemaal omdat ik op de een of andere manier een zwak heb voor potlood tekeningen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is brilliant, you are so talented!!

    Sam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this face. The shading is beautiful! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...