dinsdag 17 september 2013

Portrait 17 of the 29 faces Challenge

Conté, distress paints, dylusions spray ink and white poscamarker.
Just a quick one in my art journaling book to gain some time. 
Sorry ladies, for placing so little cards, but time is simply slipping through my hands and I promise to be back to enter my cards in the challenges again in October.

Even een snelle schets in mijn art journal boek om wat tijd in te halen.
Sorry dames dat ik deze maand zo weinig kaartjes plaats, maar de tijd vliegt en ik beloof dat ik in Okober weer met de kaartenchallenges mee kom doen!!

Portret 17 voor de 29 faces challenge.

Liefs,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Een pracht van een schets, Marianne, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She has such a determined look. She looks like she is her own woman and knows what she wants.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are amazing! Love the subtle background of this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, de manier waarop de haren overgaan in de achtergrond! En ach, ik zie dit ook graag hoor, jij moet gewoon lekker doen wat jij wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik vind het niet erg hoor, je gezichten zijn telkens weer een plezier om naar te kijken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo knap...een schets...nou in mijn ogen is het veel meer Marianne!
    Heerlijk levendig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...