zaterdag 14 september 2013

Portrait 14 of the 29 Faces challenge

I wanted to try something new: white on black. So I used white conté pencil on black paper. It was a bit difficult to start with a portrait and keep all the blacks open, but I had fun!!
Ik had dit al zolang in mijn hoofd en eindelijk heb ik het aangedurfd: een portret maken met wit op een zwart papier. Het is wel moeilijk om een start te maken met een portret en alle donkere delen open te laten. Het werkt echt helemaal omgekeerd, maar het was toch leuk om te doen.

Wit conté potlood op zwart papier.
Formaat: 1/2 A4
Portrait 14 of the 29 Faces challenge.

Thanks for visiting my site!!
Hugs,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Werkelijk, elke dag kijk ik mijn ogen weer uit bij je Marianne, wat heb je dit weer superknap gedaan, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat knap gedaan, Marianne. Een heel werk, maar wat een geweldig effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi... Ik weet hoe moeilijk het is.
    Een hele fijne zaterdag avond.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMGosh, this is absolutely fantastic xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat geeft wel een heel speciaal effect, en lijkt me ontzettend moeilijk. Maar wat heb je het weer knap gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het helemaal met Anita eens Marianne,ook ik kijk weer mijn ogen uit,super!!
    xxx Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ingewikkeld lijkt me dit Marianne, wit op zwart...geloof je dat dat omgekeerd denken (en tobben?) is. Toch lukt het je om weer een prachtig gezicht neer te zetten! Complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'd say this was very successful--great portrait!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...